
Jakość produktów
Jakość produktów i oferowanych usług jest decydującym czynnikiem dla realizacji strategicznych celów i konkurencyjności firmy. Musi spełniać wszystkie wymagania i oczekiwania klientów, musi być efektywnie planowana, wprowadzana, kierowana i stale udoskonalana we wszystkich działaniach i procesach oraz zintegrowana na wszystkich poziomach spółki.
Przy realizacji powyższych zasad ZVL Slovakia, a.s. ma ustaloną następującą politykę jakości:
- stale zwiększać zaufanie i zadowolenie klientów poprzez jakość produkowanych i sprzedawanych produktów i świadczonych usług
- doskonalić i ulepszać wprowadzony system zarządzania jakością, według bieżących wymogów klientów i potrzeb własnych
- rozwijać partnerskie stosunki i współpracę z dostawcami w celu zwiększenia konkurencyjności naszych produktów i udzielanych usług
- przez skuteczną motywację pracowników i podwyższanie ich kwalifikacji zawodowych zapewnić jakość i efektywność wykonywanej pracy w celu utrzymania i zwiększania koniunktury naszej spółki